Subject: Avaandmete teabevärava andmestikul katkine link
From: "Generth Parik" <[email-masked]>
To: "RAM Info"
Cc: "Anneli Lunts"
Date: Thu, 6 Jun 2024 12:00:35 +0300

Tere

Meie klient teavitas, et Rahandusministeeriumi andmestikul
<https://avaandmed.eesti.ee/datasets/avaliku-sektori-asutuste-ulevaade>
“Avaliku sektori asutuste ülevaade” on vigane viite link ning ei saa
vajalikku informatsiooni kätte. Paluksime, et Te sellel esimesel
võimalusel asendaksite töötava lingiga.

Lugupidamisega

Generth Parik

Teenusehaldur

Andmevahetuse osakond

Riigi Infosüsteemi Amet

 <http://www.ria.ee/> www.ria.ee

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.